viernes, 4 de marzo de 2016

BENVIDOS AO MEU BLOG

Ola amiguiños eu chamome Iria . A min os minerais gústame moito e cada vez  que vexo un mineral teño moito interés por saber de onde procede e sobre todo me chama a atención polas cores e a rareza dese mineral .
A min desde os seis anos empezáronme a gustar  porque no colexio dimos un tema sobre os minerais  e desde  entón, empecei a coleccionar minerais.
A min por exemplo o mineral que máis me gusta é o bismuto. Este mineral é o que aparece no fondo do blog .  Tamén me gustan outros minerais como o oro , o aragonito coñecido como aragonita , a rosa do deserto  pola a súa forma e moitos mais .
A maior parte dos  minerais que coleciono os compro pero outros os atopo cando fago rutas de senderimo pola montaña . Outros regálanmos.
Eu vivo en  Galicia  e os minerais que  podemos atopar aquí , son os seguintes :


  • Granito
  • Louza
  • Anfioblita
  • Aréa silicea
  • Arenisca
  • Caliza
  • Caolín
  • Corneana
  • Cuarzita
  • Feldespato
  • Magnesita
  • Sepertina ou  dunita
  • Cuarzo

No hay comentarios:

Publicar un comentario